Cariere

Cautam 1 gestionar pentru locatia Ravago din Timisoara, str. Ovidiu Cotrus nr. 26.

Candidatul ideal are minim studii medii finalizate, carnet stivuitorist, cunostinte PC, bune abilitati de comunicare, experienta anterioara pe un post similar, abilităţi de rezolvare a problemelor, disponibilitate pentru munca în echipă.

Descrierea jobului

Atributii:

- receptia calitativa si cantitava a marfurilor care intra in depozit;

- pregatirea marfurilor comandate de clienti conform facturii, avizului sau dispozitiei de pregatire;

- manipularea, pastrarea, dispunerea pe articole a marfurilor din depozit, conform regulilor de depozitare in vigoare astfel incat sa se evite deteriorarea acestora;

- verificarea periodica, prin sondaj, a stocurilor prin compararea stocului scriptic cu cel faptic;

- mentinerea ordinii si a curateniei in depozitul de marfuri;

- alte atributii conform fisei postului.

Beneficii:

- pachet salarial atractiv, tichete de masa:

- program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 – 16:30.

Daca sunteti interesat/interesata, va asteptam CV-ul pe adresa de e-mail: Gavril.Ciorba@ravago.com sau pe fax: 0256 400 487 pana la data de 22 septembrie 2019.

Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.

 

Cautam asistent(a) vanzari pentru locatia din Apahida, Cluj.

Responsabilitati:

  • Emitere, verificare si inregistrare facturi clienti, furnizori, chitante, intocmire registru de casa, etc.;
  • Verifica conformitatea datelor introduse in calculator cu datele din documente;
  • Intocmeste diverse rapoarte legate de activitatea de facturare si colectare debite;
  • Ofera informatii clientilor despre debit, factura si modalitati de plata;
  • Intampina si deserveste vizitatorii care sosesc la sediul companiei;
  • Redirectioneaza apelurile si email-urile primite catre departamentele aferente; fotocopiaza, printeaza si scaneaza documente la cerere;
  • Primeste si expediaza corespondenta (prin curierat, posta, e-mail); distribuie corespondenta catre destinatarii din cadrul firmelor;
  • Arhiveaza si tine evidenta actelor societatilor (facturi clienti, facturi furnizori, etc);
  • Ofera suport celorlalte departamente – logistica, transport.

Beneficii:

  • Se asigura loc de munca stabil intr-o companie multinationala cu peste 15 ani de activitate;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata; 
  • Pachet salarial format din salariu fix si tichete de masa, decontare transport;
  • Program de lucru: luni-vineri, 08:00 – 16:30.

Cerinte:

  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Experienta in activitati de facturare - programul B`org ERP constituie un avantaj;
  • Cunostinte operare PC (E-mail, Word, Excel);
  • Studii medii sau superioare;
  • Cunoasterea unei limbi straine constituie avantaj;
  • Atentie distributiva;
  • Seriozitate, responsabilitate, corectitudine, integritate.

Daca sunteti interesat(a), va asteptam CV-urile pe adresa de e-mail: Zoltan.Szabo@ravago.com pana pe data de 30 septembrie 2019.

Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.