Cariere

Cautam asistent(a) vanzari pentru locatia din Timisoara.

Responsabilitati:

  • Emitere, verificare si inregistrare facturi clienti, furnizori, chitante, intocmire registru de casa, etc.;
  • Verifica conformitatea datelor introduse in calculator cu datele din documente;
  • Intocmeste diverse rapoarte legate de activitatea de facturare si colectare debite;
  • Ofera informatii clientilor despre debit, factura si modalitati de plata;
  • Intampina si deserveste vizitatorii care sosesc la sediul companiei;
  • Redirectioneaza apelurile si email-urile primite catre departamentele aferente; fotocopiaza, printeaza si scaneaza documente la cerere;
  • Primeste si expediaza corespondenta (prin curierat, posta, e-mail); distribuie corespondenta catre destinatarii din cadrul firmelor;
  • Arhiveaza si tine evidenta actelor societatilor (facturi clienti, facturi furnizori, etc);
  • Ofera suport celorlalte departamente – logistica, transport, protectia muncii + PSI, etc.

Beneficii:

  • Se asigura loc de munca stabil intr-o companie multinationala cu peste 15 ani de activitate;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata; 
  • Pachet salarial format din salariu fix si tichete de masa;
  • Program de lucru: luni-vineri, 08:00 – 16:30.

Cerinte:

  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Studii medii sau superioare;
  • Cunostinte operare PC (E-mail, Word, Excel);
  • Experienta in activitati de facturare constituie un avantaj;
  • Cunoasterea unei limbi straine constituie avantaj;
  • Atentie distributiva;
  • Seriozitate, responsabilitate, corectitudine, integritate.

Daca sunteti interesat(a), va asteptam CV-urile pe adresa de e-mail: gavril.ciorba@ravago.ro sau pe fax: 0256 400 487 pana pe data de 9 decembrie 2018.

Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.