Cariere

Angajam Asistent(a) Vanzari pentru filiala noastra din Bucuresti, Soseaua Odaii, nr. 283-285, sector 1 (zona Baneasa/Otopeni) .

Beneficii:
  • Se asigura loc de munca stabil intr-o companie multinationala cu 20 de ani de activitate;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial format din salariu fix motivant, bonusuri de performanta si tichete de masa.

 

Candidatul ideal

Cerinte:
  • Experienta in munca cu un program de facturare (programul B`org ERP) constituie un avantaj;
  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Studii medii (finalizate) sau superioare;
  • Cunostinte operare PC (E-mail, Word, Excel);
  • Cunoasterea unei limbi straine (engleza) constituie avantaj;
  • Atentie distributiva;
  • Seriozitate, responsabilitate, corectitudine, integritate.
Responsabilitati:
  • Emitere, verificare si inregistrare facturi clienti, furnizori, chitante, intocmire registru de casa, etc.;
  • Verifica conformitatea datelor introduse in calculator cu datele din documente;
  • Intocmeste diverse rapoarte legate de activitatea de facturare si colectare debite;
  • Ofera informatii clientilor despre debit, factura si modalitati de plata;
  • Primeste si expediaza corespondenta (prin curierat, e-mail); distribuie corespondenta catre destinatarii din cadrul firmelor;
  • Arhiveaza si tine evidenta actelor societatilor (facturi clienti, facturi furnizori, etc);
  • Ofera suport celorlalte departamente din cadrul firmei;
  • Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 – 16:30 (loc desfasurare activitate: Soseaua Odaii nr. 283-285, zona Baneasa/Otopeni).
 
Asteptam CV-ul Dvs. pana la data de 31.12.2021, pe adresa de e-mail: . In cazul in care experienta Dvs. profesionala va fi considerata potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu.
Vă dorim mult succes!